Spørgsmål:
Hvordan er det muligt for mig at jeg kan komme eftersom jeg har fået fjernet mine testikler da jeg er transkønnet men har dog stadig min penis og der kommer sæd ud eller en form for væske

Svar:
Hejsa :)
Når man får fjernet testiklerne, kan man ikke længere producere sædceller eller testestoron.
Men en stor del af den væske der er i sæd, kommer slet ikke fra testiklerne. Der sidder to kirtler inde i bughulen som tilføjer væske til sæden, på dens vej fra testiklerne på vej ud til penis. Disse kirtler kan stadig aktiveres ved stimulation af penis, selvom man har fået fjernet sine testikler.
Det er derfor helt normalt at der stadig kan komme væske ud af din penis, når du kommer. Der er bare ingen sædceller i væsken.
Vi håber dette svar kunne hjælpe dig.
Ellers er du altid velkommen til at chatte eller ringe til os på 70 20 22 66
Vi har åbent alle hverdage fra 15-19.
Mvh Sexlinien
Xx21.
Transperson/transkønnet på _ år