Spørgsmål:
Hej. Jeg står med problemet at min pik er i den grad skæv. Rimelig sikker på lidt over de 30 grader, som gør det til en gratis operation. Problemet er at jeg ikke har haft sex endnu. Grunden er at jeg både har krummerikken og en stram pikstreng, som gør ondt efter bare onani. Vil i anbefale at jeg bliver opereret eller skal jeg vente til at jeg har haft samleje? Ved dog ikke om der sker lige den næste tid, for er ikke for stolt over min pik. Så på en måde angst tror jeg. Hvis jeg ikke havde angsten, ville jeg have haft masser af muligheder dsv...

Svar:
Hej med dig og tak for dit spørgsmål.
En krummerik er ikke i sig selv noget man behøver at blive opereret for, og mange vil kunne have et skønt sexliv, selvom de har en krummerik. Men eftersom du skriver, at du har ondt efter onani, vil vi anbefale dig at gå til lægen. Så kan lægen hjælpe dig med at finde ud af, hvilke muligheder du har.
Vi tænker ikke umiddelbart, at der skulle være en grund til at vente med at kontakte lægen til at du har haft samleje. Hvad tænker du mon selv, det kunne gøre af forskel? Umiddelbart ville det måske kunne hjælpe at kontakte lægen først, da du så måske kan få afhjulpet smerterne?
Det lyder da bare rigtig træls at du bliver nervøs for at have sex, fordi du har en krummerik. Især hvis det er noget, du har lyst til og muligheden for at prøve. Der er ikke én måde der er rigtigt for en pik at se ud på, og alle pikke er forskellige. Derfor kan du være lige så stolt af din pik som alle andre. Måske det ville kunne hjælpe på dit forhold til din pik, at tænke at alle pikke er forskellige, og at din derfor heller ikke er forkert?
Det kan være lidt svært at besvare din henvendelse i dybden her i brevkassen, så hvis du har lyst til at få mere rådgivning er du velkommen til at kontakte Sexlinien igen på chat eller telefon 70 20 22 66 alle hverdage mellem 15 og 19.
Bedste hilsner Sexlinien
Dreng/Mand på _ år