Spørgsmål:
Hej jeg bliver 15 om et par dage og jeg vil spørge i forhold til størrelsen af min penis. den er 10 cm stiv men alle mine venners er større. Min krop viser alle former for pubertet bortset fra nede ved min penis. Jeg er stoppet med at ornanere i håb om at det ville hjælpe noget.

Svar:
Hej med dig
Onani har ingen betydning for størrelsen af din penis. Så du kan sagtens onanere, uden at din penis stopper med at vokse pga. det.
Lige nu er du kun 15 år, og din penis kan vokse helt indtil du er 18-20 år. Mange drenge har en tendens til at tale rigtig meget om penisstørrelser og betydningen af størrelsen. Det kan være med til at skabe en illusion, om at det er bedst at have en stor penis. Men i virkeligheden har penisstørrelsen ikke den store betydning. Det er en myte, at mænd med store penisser er bedre elskere, eller at det generelt er bedre at have en større penis. Du kan læse mere om penisstørrelse her
Vi håber, at du har fået svar på dit spørgsmål. Ellers er du altid velkommen til at skrive/ringe herind igen på tlf. 70 20 22 81. Vi har åbent alle hverdage fra kl.15-19.
Hilsen Privatsnak, xx134