Spørgsmål:
cirka hvor mange ringer ind i det her år eller sidste år for at sige at de er blevet voldtaget eller har oplevet et overgreb?

Svar:
Hej med dig
- Og mange tak for dit spørgsmål!
Vi fører statistik over vores opkald og de typer af samtaler vi har med brugerne. Vores medarbejdere, som arbejder med statistikken, sidder ikke med os på rådgivningskontoret. Så det er ikke et tal vi lige har ved hånden på brevkassen. Hvis det drejer sig om en skoleopgave om voldtægt og overgreb, så kan du finde vidensinfo og hjælp på følgende links:
Sexlinien.dk om opgavehjælp, klik hér.
Statistik fra Center for Voldtægtsofre, klik hér.
Sex og Samfunds undersøgelser, klik hér.
Vi håber at svaret kan hjælpe dig. Du er velkommen til at kontakte vores rådgivning på chat eller telefon.
Vi har åbent alle hverdage fra kl. 15-19.
Hilsen Sexlinien XX109