Spørgsmål:
Kære brevkasse, Jeg vil gerne sutte pik på min kæreste og nogle af vores venner men jeg ved slet ikke, hvordan man gør og er bange for at komme til at gøre noget forkert. Det kan super fedt hvis i kunne give mig nogle gode råd fordi jeg vil gerne være den bedste.

Svar:
Hej. Tak for dit spørgsmål.
Det er helt forståeligt, at du føler dig usikker på, hvordan man giver et blowjob, når du ikke har prøvet det før.
Vi kan desværre ikke give dig et konkret svar til, hvordan man gør, da det er forskelligt fra person til person, hvad de bedst kan lide. I stedet handler det om at prøve sig frem og tale med personen, du skal give et blowjob. Du kan spørge, hvordan de godt kan lide at blive rørt ved og om der er nogen bestemt måde, de kan lide at få et blowjob på. På denne måde får du at vide, hvad de bedst kan lide og hvordan det skal gøres. Det kan også være en idé at fortælle personen, du er sammen med, hvis du føler dig nervøs eller usikker. Det kan nogle gange lette et indre pres for at føle, at man skal præstere eller gøre det på en bestemt måde.
Du kan også læse mere om blowjobs her
Vi håber, at du har fået svar på dit spørgsmål. Ellers er du altid velkommen til at skrive/ringe herind igen. Vores telefon nr. er 70 20 22 66. Vi har åbent alle hverdage mellem kl. 15 og 19.
Hilsen Sexlinien