Spørgsmål:
Hej med jer. Jeg har nu ornaneret i halvandet års tid. Og vil gerne prøve noget andet end bare at stimulere min klit. Har i nogle idéer til hvad jeg kan prøve af?

Svar:
Hej! Tak for dit spørgsmål!
Det er da spændende, at du er i gang med at undersøge, hvordan du ellers kan onanere. Onani kan man gøre på rigtig mange måneder, du kan gøre det, som du selv skriver, ved at stimulere sin klitoris, hvilket man både kan gøre med sine fingre, med bruge en bruser på klitoris eller gnide sit underliv op og ned af en pude og på mange andre måder.
Du kan også røre dine bryster, inderlår, anus eller ved vaginal penetration, som f.eks at give dig selv finger. Du kan også bruge noget andet, til at putte op i den skede, så længe det ikke har skarpe kanter, og det vigtigste er bare at det føles rart.
Du kan også læse mere om onani herinde: https://www.sexlinien.dk/emneside-piger-kvinders-kroppe/pigers-kvinders-onani
Håber du kunne bruge svaret til noget. Hvis ikke eller du har brug for noget bliver uddybet, kan du altid skrive til os på chatten eller ringe til os på tlf. 70 20 22 66, som er åben alle hverdage mellem 15-19.
Bedste hilsner
Sexlinien