Spørgsmål:
Hvad hvis jeg gerne vil give en dreng en sutter men er ikke bøsse. Lige for tiden har jeg følt mig lidt svansede så jeg sutter

Svar:
Hejsa, tak for dit spørgsmål, selvom vi er lidt i tvivl om hvad du helt præcis spørger om, vi vil prøve at svare så godt vi nu lige kan.
Det er helt okay, gerne at ville give andre drenge et blowjob, og det er da spændende at du har lyst til at undersøge det, og det kan man gøre på rigtige mange forskellige måder. Man kan sagtens have lyst til og gå rundt og tænke på, at give andre drenge et blowjob uden man behøver at være homoseksuel.
Det er helt okay og helt normalt, at gå rundt og drømme om at give blowjobs til andre drenge. Men vi kan også se du ikke er så gammel, så det kan være det også ville være en idé, at vente lidt med dem til du er lidt ældre.
Vi håber, du fik svar på dit spørgsmål. Ellers er du altid velkommen til at fange os på chat eller telefon: 70 20 22 66 alle hverdage mellem 15:00-19:00.
Hilsen Sexlinien