Spørgsmål:
Hej hvordan skjuler jeg alt mit frække undertøj for mine forældre? Det skal jo vaskes på et tidspunkt, men hvis jeg ligger det ned i vasketøjskurven ser de det.

Svar:
Hej med dig!
- Og mange tak for dit spørgsmål.
Du kan prøve at vaske undertøjet selv. Så slipper du for at dine forældre ser det. Men det kan jo også være at dine forældre er ligeglade og bare vasker det, ligesom alt muligt andet undertøj. Men hvis du vil have det for dig selv, kan du selv vaske det.
Vi håber at svaret kan hjælpe dig. Du er velkommen til at kontakte vores rådgivning på chat eller telefon.
Vi har åbent alle hverdage fra kl. 15-19.
Hilsen Sexlinien XX109