Spørgsmål:
Dreng 11 år Der er en fra min klasse jeg på en måde godt kan lide men på en måde er hun den jeg hader i hele verden. Det er fordi at jeg før har været i slåskamp med hende et par gange og hun er og hun er næsvis (er det også selv) men hun er blevet min side makker og nu kan jeg på en måde godt lide hende nu har vi jo sommerferie og har ikke talt med hende. De piger hun går med er mega ireterende men kan godt tale med hende normalt Bonus info: i vores klasse er det pinligt at være kærester og man holder det hemmeligt hvis det er

Svar:
Hej!
Tak for dit spørgsmål.
Det lyder som om, at du er blevet meget glad for din sidemakker, og det lyder jo dejligt. Hvis du godt kan lide hende, så kan det være, at du skal prøve at tale mere med hende? Det kan være, at I kan skrive sammen her i sommerferien, og så kan du se, om hun også kan lide dig.
Du skriver, at det er pinligt at være kærester i jeres klasse, og man skal holde det hemmeligt. Det kan være svært at blive vild med nogen, når andre synes, det er lidt pinligt. Vi synes dog alligevel, at du kan prøve at komme tættere på din sidemakker. Hvis I begge har det godt med hinanden, så kan det være, at I bliver kærester. Måske det med klassen også ændrer sig lidt, når I alle bliver lidt ældre. Nogle gange bliver man også mere ligeglad med, hvad andre tænker, når man er vild med en.
Vi håber, at det var svar på dit spørgsmål. Ellers er du altid velkommen til at skrive eller ringe til os på 70202266. Vi har åbent alle hverdage mellem 15 og 19.
Hilsen Sexlinien