Spørgsmål:
Kære Sexline. Jeg er en pige på 13 år. Jeg og en af mine veninder fra min klasse snakkede om at onanere. Så hun fortalte mig at hver gang hun onanerede, fik hun altid sprøjte orgasmer. Da jeg aldrig har fået en sprøjte orgasmer, troede jeg ikke på hende. Så vi besluttede at onanere sammen, så vi var ude på badeværelset og sad overfor hinanden uden en travl på kroppen og onanerede. (det er ikke fordi jeg er lesbisk, jeg elsker drenge). Jeg fik to orgasmer inden hun fik en. Og hun fik en sprøjte orgasme. Så her er så mine to spørgsmål: Hvordan kan det være at nogle får sprøjte orgasmer hver gang, mens der er nogle andre der slet ikke får bare en? Og hvordan kan jeg så få en sprøjte orgasme. (uden at jeg mister min jomfru hinde (det er jeg ikke klar til)).

Svar:
Hej. Tak for din henvendelse.
Det er meget forskelligt hvordan orgasmer ser ud. For nogle sprøjter der lidt væske ud af skeden, når de får orgasme, for andre gør der ikke. Følelsen af orgasmen er ikke påvirket af hvorvidt der kommer væske med eller ej. Vi kan ikke svare dig på, hvorfor din veninde får sprøjteorgasmer når hun onanerer og du ikke gør. Det er bare sådan kroppe er forskellige. Du kan læse mere om sprøjteorgasmer her
Mange der får sprøjteorgasmer oplever, at de får dem, når de rører sig - eller bliver rørt - inde i selve skeden. Altså med en eller to fingre inde i skeden, hvor man peger fingre op mod maven og laver sådan en ”kom-herhen” – bevægelse med fingrene.
Du skriver, at du ikke her klar til at miste din jomfruhinde. Det er faktisk sådan, at der ikke findes en jomfruhinde inde i piger, som de kan miste ved sex eller onani. Så hvis du har lyst til at prøve dig frem, kan du sagtens bruge dine fingre oppe i skeden mens du onanerer. Du kan læse mere om mødommen her
Vi håber dette var svar på dit spørgsmål. Du er altid velkommen til at skrive igen eller kontakte os på chat eller telefon alle hverdage mellem 15.00-19.00 på nummeret 70202266.
Med venlig hilsen
Sexlinjen