Spørgsmål:
Når jeg giver min kæreste prostata massage føler han det er super dejligt. Men når han når til et punkt hvor han er meget ophidset begynder han at føle han skal tisse. Hvorfor gør han det? Han tisser af inden vi begynder. Hilsner (navn slettet af Sexlinien)

Svar:
Hej og mange tak for dit spørgsmål!
For rigtig mange mænd, kan prostata massage være utrolig dejligt og ophidsende. Prostata sidder placeret lige under mandens urinblære og urinrøret løber igennem. Derfor giver det god mening, at din kæreste oplever tissetrang jo længere han når ind i ophidselsen. Vi kender ikke alderen på din kæreste, men hvis han ca. er over de 45 år, kan hans tissetrang også skyldes forstørret prostata, som i denne alder optræder ret hyppigt. Forstørret prostata er ikke farligt, men nogle af de symptomer der ses, går igen ved prostatakræft, og derfor er det en god idé at din kæreste, blot for en sikkerhedsskyld, får et tjek hos lægen.
Vi håber at du kan bruge svaret, og ellers er du mere end velkommen til at skrive igen. Vi har også en chat-tjeneste og telefonlinje. Åbningstiden er 15-19 på alle hverdage. Telefonnummer: 70 20 22 66
De bedste hilsner Sexlinien