Spørgsmål:
Hej. Jeg er en 16 årig gut, og hvis jeg presser kommer der noget mælkeagtigt ud omkring mine brystvorter. Er det normalt? Skal jeg opsøge læge eller er det bare noget teenage noget. Kh spørger:)

Svar:
Hej med dig!
- Og mange tak for dit spørgsmål.
Det kan sagtens være noget helt ligegyldigt der går over af sig selv igen. Men det er da en super fin idé at hoppe et smut forbi lægen og snakke om det og dit helbred, generelt. Man kan sagtens bare snuppe en snak med sin læge om hvordan det går generelt, og spørge ind til det man ikke lige forstår. Såsom, hvorfor der kommer noget ud af mine brystvorter, ligepludeslig?
Vi håber at svaret kan hjælpe dig. Du er velkommen til at kontakte vores rådgivning på chat eller telefon.
Vi har åbent alle hverdage fra kl. 15-19.
Hilsen Sexlinien XX109
Dreng/Mand på _ år