Spørgsmål:
Hej med jer er det normalt at sutte sin egen pik jeg har kun suttet min egen pik og ikke nogen andres jeg sys det er sjovt at sutte min egen pik men også pinligt hvh drengen der sutter sig selv

Svar:
Hej
Man skal være meget smidig for at kunne sutte sin egen pik, og derfor er der ikke så mange som kan det. Tilgengæld er der nok mange som ville ønske at de kunne og ville gøre det, hvis det var muligt for dem. Det er slet ikke underligt eller forkert, at du gør det og synes, det er sjovt.
Vi håber, at det var svar på dit spørgsmål, ellers kan du ringe eller chatte med os på alle hverdage mellem kl. 15-19. Telefonnummeret er 70202266
Hilsen Sexlinien, XX101