Spørgsmål:
Er det normalt ikke at være meget følsom på sine kønsorganer og have svært ved at finde nydelse ved berøring med andre end en selv?

Svar:
Hej med dig
Det er normalt at være meget følsom omkring sine kønsorganer. Du er den der kender din krop allerbedst, og du ved, hvordan du skal røre ved din krop, så det føles rart.
En ide kan være, at du guider din partner i, hvad der føles rart for dig. Du kan gøre det ved at fortælle din partner, at du er meget følsom, og foretrækker at blive rørt på en bestem måde, eller kan du vise din partner, hvad der føles rart for dig.
Vi håber, at det var svar nok på dit spørgsmål. Ellers er du velkommen til at kontakte Sexlinien igen på chat eller telefon 70 20 22 66 alle hverdage mellem 15 og 19.
Med venlig hilsen
Sexlinien