Spørgsmål:
Hej. Jeg er en pige på 12 år og har nu “ ornaneret “ i et stykke tid. Normalt gnider jeg bare på min fisse, og det føles dejligt. Men jeg vil gerne prøve noget andet også . Har i nogle idéer?

Svar:
Hej med dig.
Du kan prøve at fokusere mere på at gnide på din klitoris hvis du ikke allerede gør det. Klitoris er et punkt der sidder over skedeindgangen.
Derudover kan du forsøge dig frem med at prøve at putte en finger eller to i skeden. Det kan være en god ide at gnide på klitoris inden, så er din krop mere klar til at få noget ind i sig. Det kan også vær rigtig rart at gnide imens.
Derudover er det også en god ide at sørge for at vaske hænder inden og have klippet dine negle. Så undgår du at få en rift.
Husk at prøv dig frem på en måde der føles godt for dig. Hvis det ikke føles rigtigt eller gør ondt, er det et tegn fra kroppen om at du skal prøve noget andet.
Vi håber at svaret hjalp :). Du kan altid ringe til os på 70202281 eller chatte med os på vores hjemmeside, alle hverdage mellem kl. 15-19.
Bedste hilsner
Privatsnak, xx18