Spørgsmål:
Hej, jeg er en pige på 18 år, som havde et problem da jg havde sex med en fyr forleden. Jeg sidder oven på ham, og kan godt mærke jeg har lidt ondt i maven. Pludseligt bliver min mave ustyrlig, og jeg. slår en meget våd prut på hans tissemand. Jeg gik i panik, og ville ikke have han skulle opdage det, så jeg valgte at gå ned og sutte hans pik. mvh pinlig pige. ps. hvad skal jeg sige til ham skal jeg snakke med ham omkring det?

Svar:
Hej og tusinde tak for dit spørgsmål!
Åhaa, det lyder ikke som en rar situation, men sommetider så kan vi bare ikke styre kroppen, og så kan sådan nogle ulykker altså ske. Vi er dog ikke helt sikre på, hvorvidt du rent faktisk kom til at lave afføring på din partner, eller om det kun var en prut, der bare føltes våd uden at være det? Vi håber i hvert fald ikke, at der var afføring, for det må man aldrig få i munden, da det kan være skadeligt og føre til maveinfektioner.
Vi tænker ikke du behøves at fortælle ham hvad der skete, hvis han ikke selv har nævnt det, medmindre du gerne vil sikre dig, at han ved at det ikke var noget du gjorde med vilje. I så fald, kan du måske blot skrive, at du havde rigtig slemme maveproblemer, og du uanset om du ville, eller ej ikke kunne styre det, og at det så kom til at ske.
Du er velkommen til at skrive igen. Du kan også chatte eller ringe til en af os rådgivere på telefonnummer: 70 20 22 66. Vi har åbent alle dage fra kl. 15 til 19.
Bedste hilsener Sexlinien