Spørgsmål:
Hej . Jeg blev testet positiv for klamydia for mange måneder siden. jeg kom på en endagskur som ikke hjalp, efterfølgende kom jeg på en 10 dages kur, men mmine symptomer er aldrig forsvundet. Jeg blev også testet for blærebetændelse og noget der minder om klamydia, dog var begge negative. Så blev jeg testet for klamydia her i sidste uge, fordi der var gået 3 måneder, og det var min læge der gjorder det, og den kom ud negativ, men har stadig symptommer

Svar:
Hej og tak for dit spørgsmål!
Det lyder som en træls situation du er i, og vi forstår godt din frustration. Vi kender ikke lige præcis din krop, og kan derfor ikke fortælle dig, hvorfor du stadig oplever symptomer. Vi vil anbefale, at du kontakter din læge, og fortæller om din situation. Så kan dig og lægen i fællesskab finde ud af, hvad dine symptomer skyldes.
Vi håber, du fik svar på dit spørgsmål. Ellers er du velkommen til at ringe eller skrive til os på chat alle hverdage mellem kl. 15-19.
Hilsen Sexlinien,