Spørgsmål:
Hejsa. Jeg havde Klamydia for ca. tre måneder siden. Jeg var kommet frem til at der var tre jeg skulle kontakte. De to seneste kontaktede jeg, men den sidste som jeg havde være sammen med ca. en måned inden jeg blev testet positiv har jeg ikke kontaktet på grund af nogle omstændigheder. Dog har jeg stadigvæk dårlig samvittighed over det og kan ikke stoppe med at tænke over det selvom det er tre måneder siden. Er der en måde man kan kontakte personen anonymt?

Svar:
Kære dig.
Først og fremmest er det rigtig god stil af dig gerne at ville kontakte dine tidligere partnere med den information. Og der kan helt sikkert være omstændigheder der gør, at man helst vil give den information anonymt. Så forståeligt.
Der findes forskellige tjenester, hvor du kan sende en sms anonymt. Der kan du gå en tur på google og prøve at søge på anonym sms. De fleste koster et lille forløb for at få sendt beskeden. Men det er helt sikkert muligt!
Vi håber at du fik svar på dit spørgsmål. Ellers er du meget velkommen til at kontakte os igen. Enten her på brevkassen, eller hos vores telefon og chatrådgivning. Nummeret er: 70 20 22 66. Vi har åbent på alle hverdage fra 15-19.
Bedste hilsner Sexlinien