Spørgsmål:
Hej jeg er en Dreng og 15. Er det normalt at stimulere sig selv med at putte en finger op i numsen og så bruge det som en dildoagtig men er det normalt at bruge sexlegetøj som Dreng.

Svar:
Hej med dig
- Og mange tak for dit spørgsmål!
Ja, det er helt almindeligt at stimulere sig selv. Det er en fed måde at lære sin krop og sine lyster at kende, i sit eget tempo. Drenge bruger også dildoer eller vibratorer, selvom mange måske tror at drenge kun plejer at bruge hånden. Det er fedt at opdage en ny leg man kan bruge til at hygge sig og nyde sin lyst. Kroppen har forskellige erogene områder, som på hver deres måde kan give nydelse. Og man finder nye områder/måder at stimulere ved at prøve ting af stille og roligt.
Vi håber at svaret kan hjælpe dig. Du er velkommen til at kontakte vores rådgivning på chat eller telefon.
Vi har åbent alle hverdage fra kl. 15-19.
Hilsen Sexlinien XX109