Spørgsmål:
Jeg surfede lidt pigeporno og så et klip med to piger der lissom tog "kvælertag" på hinanden da de hver især skulle komme. Kunne ikke helt forstå hvad det kan gøre godt for? Jeg er bare nysgerrig.

Svar:
Hej og tak for dit spørgsmål,
Man kan finde al mulig forskellig slags porno, som repræsenterer alle de forskellige fantasier og feticher, som folk kan have. Du kan læse mere om feticher her. Det er enormt forskelligt, hvad personer tænder på - og nogen tænder på at tage kvælertag på andre eller få taget kvælertag på sig selv. Når en fetich eller fantasi eksisterer, så kan man også finde det som porno. Derfor kan man også finde kvælertag i porno, da der er nogen, som tænder på det.
Mange har sexfantasier, som de ikke udlever i virkeligheden, men som alligevel er muligt at se i porno. Hvis man gerne vil udleve sin sexfantasi om kvælertag under sex, så er det meget vigtigt at man snakker med sin(e) sexpartner(e) om, om de har lyst til det. Man kan eventuelt aftale et stop-tegn, hvis det bliver ubehageligt for den, der får taget kvælertag, så det er muligt at stoppe det.
Vi håber at svaret her er en hjælp for dig. Ellers kan du skrive ind igen. Du kan også chatte med os eller ringe på 70 20 22 66 alle hverdage mellem kl. 15-19. XX105