Spørgsmål:
Hej der er mange i dk der har std eller hsv 2 eller 1 så hvis i kunne lave en projekt eller noget hvor man kan samle alle der har de ting fx: find dem alle igennem lægerne NemID eller noget self med samtykke af de folk og samle dem sammen måske finder de kærlighed mellem hinanden

Svar:
Hej med dig!
Vi er lidt usikre på, hvad du helt specifikt spørger om. Men vi kan oplyse dig om, at størstedelen af den danske befolkning har forskellige vira og bakterier i kroppen i løbet af deres liv – fx har ca. 80% herpes (hsv). Vi får lyst til at spørge dig om, hvorfor diverse seksuelt overførte sygdomme skulle påvirke hvordan man finder kærligheden?
Vi håber, at du kan bruge vores svar til noget. Ellers er du altid velkommen til at kontakte os på chat eller telefon: 70 20 22 66 alle hverdage mellem 15:00-19:00.
Hilsen Sexlinien. xx131