Spørgsmål:
Hej jeg er 15 år og er bange for at jeg har en lille tissemand. Det er noget jeg er meget flov over og ved ikke hvem jeg skal tale med det om. Jeg har prøvet at ringe til jer, men i tager den ikke. Kan i ringe på mit nummer. Håber i kan hjælpe.

Svar:
Hej med dig
- Og mange tak for dit spørgsmål!
Du må rigtig gerne prøve at ringe til os på Sexlinien tlf: 70 20 22 66.
Der er mega mange unge som er bange for at deres tissemand er mindre end alle de andres. Og det er heller ikke nemt for dig at vide, fordi du er midt i puberteten og du kan vokse meget i perioder. Så selvom du ser nogle andre som pludselig bliver meget højere eller får hår på dernede eller en større tissemand, så kan det være at det lige var den periode hvor de pludselig voksede lidt. Der er størst chance for at du ligger et sted i midten, selvom du er bange for at den er mindre end alle andres. Men det kan du jo prøve at ringe eller skrive om med os.
Du kan også se mere om pikstørrelse inde på sexlinien.dk, ved at klikke på dette link.
Vi håber at svaret kan hjælpe dig. Du er velkommen til at kontakte vores rådgivning på chat eller telefon.
Vi har åbent alle hverdage fra kl. 15-19.
Hilsen Sexlinien XX109
Dreng/Mand på _ år