Spørgsmål:
Hej Jeg har lagt mærke tik, at der i ca er år, er kommet en klar væske, efter jeg har tisset. Den har en stærk lugt, og det er kun en smule, men med en stærkere lugt efter jeg har tisset. Derfor ville jeg spørge om det kunne være fx sædrester og med tis eller lign fra urinrøret, der kunne skabe den stærke lugt evt. Jeg vil tilføje, at jeg ikke mærker nogen svige eller noget, og har aldrig været sammen med nogen seksuelt.

Svar:
Hej og tusinde tak for dit spørgsmål!
Vi kan desværre ikke svare på hvad den klare væske skyldes. Hvis det har en meget stærk lugt, og det kommer hver gang du har tisset,og du ellers sørger for at vaske dig bag forhuden hver dag, så ville det bedste være at få bestilt en tid hos din læge. Selvom du ikke har haft sex, er der stadig et par sygdomme man godt kan få alligevel, og derfor er det en god idé at blive undersøgt.
Vi håber at svaret kan hjælpe dig. Du er velkommen til at kontakte vores rådgivning på chat eller telefon.
Vi har åbent alle hverdage fra kl. 15-19. Telefonnummer: 70 20 22 66
Bedste hilsner Sexlinien
Dreng/Mand på _ år