Spørgsmål:
Jeg er en pige på 18 år er begyndt at godt kunne li at have ble på Har nu købt en del bleer igennem dba men jeg bor hjemme Min mor har nu opdaget at jeg har en del bleer stående Synes det er dejligt at tisse i den kan ikke undvære bleen Men min mor vil gerne ha mig til læge og ha mig unddersøgtgo Men har sagt jeg godt kan li ar risse i den Hva skal jeg gøre

Svar:
Hej!
Tak for dit spørgsmål. Når du er 18 år, så bestemmer du helt selv, hvordan du gerne vil leve dit liv. Din mor kan altså ikke bestemme, om du skal til lægen eller ej. Hvis det er fordi, at du godt kan lide at tisse i bleen, men godt kan undvære den, når du skal noget ude, så tænker vi, at det er helt op til dig selv. Det virker dog som om, at din mor er lidt bekymret for dig - måske det kan være en ide at tale med hende omkring det?
Hvis du bruger bleen, fordi du har problemer med at holde på tisset, så kan det være en god ide at se en læge.
Det kan også være en ide at tale med lægen, hvis du ikke føler, at du kan passe dit liv, som du plejer, fordi du føler, at du skal bruge bleen.
Vi håber, at det var svar nok på dit spørgsmpl. Ellers er du altid velkommen til at skrive eller ringe ind til os på 70202266. Vi har åbent alle hverdage mellem 15 og 19.
Hilsen Sexlinien