Spørgsmål:
Jeg går på efterskole og har heldigvis fået rigtig mange søde venner og veninder. Det betyder jo jeg får en del finger. Jeg har msåke en lidt dårlig vane med altid selv at hjælpe til når jeg får finger. Det er bare noget jeg gør sådan helt automatisk, måske for at være sikker på det blir perfekt. Der er aldrig nogen af mine partnere der har sagt noget men derfor kan de jo godt synes det er lidt annoying. Er det en dårlig vane jeg bude lægge af eller hvad tænker I?

Svar:
Hej med dig
Det lyder dejligt, at du hjælper din partner med at give dig den bedste oplevelse. Det er dig der kender din krop allerbedst, og derfor er det kun dig, der kan hjælpe din partner med at give dig den perfekte oplevelse. Det er altid en god vane at fortælle sin partner, hvad man godt kan lide, og hvad man tænder på.
Vi håber, at du fik svar på dit spørgsmål. Du er velkommen til at kontakte os på chat eller telefon 70 20 22 66. Vi har åbent alle hverdage mellem klokken 15 og 19.
Mange hilsner,
Sexlinien, xx134