Spørgsmål:
Hej mit navn er Nicolai jeg har meget svært ved at få kæreste ohar prøvet alt om at bruge dating app det har bare ikke lukket mig få en

Svar:
Hej.
Tak for dit spørgsmål.
Det kan godt være svært at finde en kæreste. Det er det for mange mennesker.
Du skriver at datings-apps ikke har virket særligt godt. Måske du skal holde en pause fra dem?
Du kan se om du har nogle vennner som kender nogle der singler, og som måske kan sætte en date op? Ellers kan du måske melde dig til noget sport eller ligende hvor du kommer ud og møder nogle mennesker?
Det er nok de bedste råd vi kan give dig.
Noglegange tager det bare lang tid at finde den eneste ene. Men vi er sikker på det nok skal lykkes for dig.
Du er velkommen til at kontakte os igen hverdage mellem 15-19
Mvh Sexlinien