Spørgsmål:
Hejsa! Jeg oplever at være meget seksuelt aktiv, men der er virkelig mange ting der ikke fungere for mgi, som jeg gerne vil have fungere. Eksemeplvis bliver min partners pik ved med at glide ud under sex, og det nogengang som om den ikke vil helt ind eller ihvertfald blive inde selvom jeg føler at jeg er våd. Derudover at blive gået ned på, det føles bare mærkeligt - ikke ubehageligt, men jeg kan ikke rigtig mærke det “gode” ved det.

Svar:
Hej.
Tak for dit spørgsmål.
Du skriver at du er meget sekuel aktivt, men der er alligvel nogle ting der ikke fungere for dig.
I forhold til om du bliver våd nok, ville det måske være en mulighed at i forsøgte jer med lidt glidecrem en periode, det tror vi ville hjælpe jer, og gøre det nemmere for jer.
I kan også være opmærksomme på de stillinger i vælger. Ligger den ene måske skævt i forhold til den anden, og det er derfor penis gliderud?
Hvis du ikke føler det rart at blive "gået ned på" skulle du måske snakke med din partner om hvad han kunne gøre anderledes? Måske du selv har en ide om hvorfor du synes det føles mærkeligt. Måske er det ikke bare dig?
Du er velkommen til at kontakte os igen hverdage mellem 15-19
Mvh Sexlinien