Spørgsmål:
Hej jeg er en 15 årig dreng med en lille penis og er begyndt at gå i min søsters tøj når jeg er alene hjemme da jeg føler mig mere feminin, jeg hved ikke om min søster har opdaget det men her den anden dsg kom hun ind og sagde jeg bare skulle sige til vis jeg havde brug for hjælp til nyt tøj men her i dag brugte jeg hendes dildo da min hårbørste var for lille hved ikke om jeg er bøsse fordi jeg kan li at få ting i numsen fordi aså jeg tænder jo stadig på piger

Svar:
Hej.
Tak for at skrive herind.
Det lyder som om du har en masse tanker og føelser.
Når man er på din alder er det helt normalt at prøve nogle ting af, fx at du går i din søster tøj, og eksperimentere med sin seksualitet ved at bruge hendes dildo.
At afprøve de ting er en del af det at finde ud hvad man godt kan lide og hvad man ikke kan lide. De ting behøver ikke betyde at man er bøsse.
Men hvis du er nysgerige på det, at gå i mere femnint klædt kan jeg anbefalde dig LGBTQ+ hjemmeside https://lgbt.dk/ Her kan du læse meget mere om de ting, og hvilke muligheder der er. Måske der nogle grupper hvor andre der har det som dig mødes. LGBTQ+ har også en rådgivningslinje du kan ringe eller skrive til.
Ellers er du også velkommen til at kontakte os igen hverdage mellem 15-19
Mvh Sexlinien