Spørgsmål:
hvis jeg er bøs er jeg så ind til mænd eller piger fordi jeg har en kæreste på 17 som er en pige men jeg kan også lide mr bean fra filmen jeg syntes han er virkelig sjov og charmerende

Svar:
Hej.
At udforske og eksperimentere med sin seksualitet er helt almindeligt, og man kan gøre det på mange måder. Det betyder ikke nødvendigvis, at man er bøsse eller at man har lyst til at definere sig selv som homoseksuel. Mange oplever, at de i løbet af deres liv både er tiltrukket seksuelt og følelsesmæssigt af forskellige køn - og måske endda på samme tid.
Det, der kan give en idé om, hvad ens seksualitet er, er hvem man seksuelt tænder på og bliver tiltrukket af, hvem man forelsker sig i eller er lun på, og hvad man fantaserer om når man onanerer. Det er alt sammen noget, som kun du kan svare på, og hvad der føles rigtigt og rart for dig.
Vi håber, at du har fået svar på dit spørgsmål. Ellers er du velkommen til at skrive til os igen på brevkasse eller chat. Du kan også ringe på tlf: 70 20 22 66.
Vi har åbent alle hverdage fra 15-19.
Hilsen Sexlinien