Spørgsmål:
Hej, jeg vil vildt gerne have oral sex med min ven. Men jeg har en lille bitte fornemmelse af at han ikke er varmet helt op endnu. Hvad kan jeg gøre for at kunne få lov til at sutte hans pik. Skal jeg vente til han sover eller hvad?

Svar:
Hej og tak for dit spørgsmål,
Du kan altid spørge din ven, om han har lyst til at have oralsex. Det er vigtigt at indhente samtykke, før man har sex. Derfor kan du ikke give ham oralsex, når han sover, da det ikke er muligt at samtykke til sex, når man sover. Hvis ikke man har samtykke til sex (herunder oralsex), så er der tale om voldtægt og så kan man blive retsforfulgt.
Vi håber at det var svar på dit spørgsmål. Hvis ikke, så kan du skrive ind igen. Du kan også chatte med os eller ringe på 70 20 22 66 alle hverdage mellem kl. 15-19. XX105