Spørgsmål:
Findes der et godt website til unge, når man gerne vil se porno? Altså et site, hvor der er "kvalitetsporno", der i større grad afspejler virkligheden?

Svar:
Hej med dig!
Vi kan desværre ikke give dig konkrete anbefalinger til hjemmesider eller steder med "kvalitetsporno". Men ja, der findes hjemmesider og sites, hvor der vises porno, der i større grad viser virkeligheden. Det kalder man også for bl.a. etisk porno, fair trade porno, eller feministisk porno. Du kan prøve at søge på de ord og se, hvilke anbefalinger og sider der kommer op. Der findes nemlig helt sikkert meget mere, end man lige går og tror!
Vi håber, det var lidt hjælp til dit spørgsmål og et skridt tættere mod mere kvalitetsporno til dig.
Du er altid velkommen til at kontakte os igen, hvis vores svar har givet anledning til yderligere spørgsmål. Vi har åbent alle hverdage mellem kl.15-19 på chat, brevkasse og telefon 70 20 22 66.
Hilsen Sexlinien