Spørgsmål:
Vil bare gerne spørge om det er normalt ikke at komme når man modtager penetration? Jeg er aldrig kommet under penetration og mine veninder forstår ikke at det kan passe for de har alle sammen prøvet at komme ved penetration. Jeg har altså ikke. Men det betyder jo ikke at jeg er ked af det. Jeg fonemmer at drenge er meget glade for penetration? Det er åbenbart rigtig rart for pikken, sådan virker det ialtfald og drengene kommer jo altid. Jeg synes da også det er hyggeligt nok og det er da rart og trygt at have en dreng indenbords. Men jeg kommer altså ikke af det. Jeg kan så komme på andre måder, ved slikning eller finger, eller jeg klemmer fast om drengens lår og gnider mig selv til at komme. Men ville altså bare spørge om det er normalt aldrig at være kommet ved samleje for mine veninder forstår mig altså ikke. Men jeg er altså ikke ked af det.

Svar:
Hej med dig.
Ja, for piger og personer med en skede er det ret normalt ikke altid at få en orgasme af selve penetrationssex. At du ikke er kommet under penetration er derfor ikke forkert eller unormalt.
Faktisk er det for mange piger og personer med en skede lettere at få en orgasme ved andre former for sex end penetrationssex. Det er ved de former for sex, hvor klitoris bliver stimuleret. Det kan være ved oralsex, fingersex eller med sexlegetøj. Det skyldes, at klitoris et meget følsomt område, som har stor betydning for orgasmen, når den stimuleres.
Vi håber, det var svar på dit spørgsmål. Du er altid velkommen til at skrive til os igen, hvis du har yderligere spørgsmål eller tanker. Vi har åbent alle hverdage mellem kl.15-19.
Hilsen Sexlinien,