Spørgsmål:
Jeg er begyndt at onanere rigtig meget og jeg elsker det , enten ved at sidde nøgne på min store bamse eller med min hårbørste hihi problemet er bare at hvis jeg har onanere flere gange på en dag så bliver det sværere og sværere at (komme) men har fundet ud af at hvis jeg tænker på noget rigtigt ulækkert og forbudt så (kommer) jeg hurtig MEN det er så snart jeg tænker på enten min egen FAR eller STOREBROR så kan jeg nærmest komme på få minutter helt kropsrysteende.. men er det normalt at have sådan tanker og endda få orgasme af det så hurtigt eller er jeg klam og mærkelig

Svar:
Hej med dig
Du er hverken klam eller mærkelig. Mange mennesker har seksuelle fantasier om ting som anses som forbudte i familien eller samfundet.
En seksuel fantasi er en forestilling om noget, som man finder seksuelt pirrende. Seksuelle fantasier kan være meget forskellige. Men det er ikke ensbetydende med, at man i virkeligheden vil have det skal ske.
Mennesker kan fantasiere om f.eks. bleer, læder, tis, tæer, bryster, kønsdele, at have sex med en fremmed og listen er uudtømmelig. Men det er som sagt ikke altid, at man vil udleve dem i virkeligheden.
Vi håber, at det var svar til dit spørgsmål. Ellers er du velkommen til at kontakte os igen på chat eller telefon 70 20 22 66 alle hverdage mellem 15 og 19.
Mvh Sexlinien