Spørgsmål:
Jeg har en veninde der har fortalt om noget sjovt hun har lavet med sin partner. Hun havde smurt Nutella på sine private dele og partneren skulle så slikke det af. Hun sagde det var vildt grineren og megafrækt. Jeg synes også det lyder sjovt og hyggeligt men kan det være farligt at smøre Nutella på ens pussy? Tænker om der er nogen stoffer i som måske ikke er så godt? Eller er der andre madvarer man hellere skal bruge? Eller skal man hellere la være? På forhånd tak for svar.

Svar:
Hej du.
Ja, det lyder da super sjovt!
Generelt vil vi herinde primært anbefale kun at bruge præparater, der er beregnet til underlivet. Men når det er sagt, kan man godt forsøge at eksperimentere med andet som man synes kunne være sjovt, eller som man tænder på. MEN.. med forholdsregler..:
Hygiejne er altid godt, så hvis I eksperimenterer med noget, der ikke er lavet til sex (som f.eks nutella), er det vigtigt med ekstra opmærksomhed på at vaske sig omhyggeligt efterfølgende. Og også at være opmærksom på, at det holdes uden for skeden, dvs. på de ydre kønsdele.
Miljøet i underlivet er sensitivt, og en svampeinfektion er relativt nem at få, hvis miljøet forstyrres for meget.
Undgå altid: Alle madvarer der har en meget sur eller basisk balance. Alt der indeholder chili.
Ps. Der findes faktisk en glidecreme, der smager af creme brulee. ;)
Vi håber du kunne bruge svaret. Ellers er du velkommen til at skrive igen eller kontakte en af vores rådgivere på telefon 70 20 22 66 eller chat på hverdage mellem kl. 15-19.
De bedste hilsner Sexlinien xx136.