Spørgsmål:
Hej alle sammen jeg er 17 dreng og jeg kunne godt tænke mig og prøve og have sex med en dreng men ved virkelig ikke hvordan jeg skal komme i kontrakt med nogen jeg kender ikke rigtigt nogen der er homosexuelle og det for ville jeg spørge om i kendte en god app elller måde hvor man kan finde sig en

Svar:
Hej og mega mange tak for dit spørgsmål!
Vi kan desværre nok ikke svare på, hvor du præcis kan finde en dreng at have sex med, men vi kan komme med et par forslag til hvor du evt. kunne møde nogle ligesindede.
Grundet din alder, må du lige vente 1 års tid med at give dig i kast med datingapps.
I mellemtiden, kan du evt. tjekke på nettet, hvor der er en lgbt-venlig (altså en bar, der har mange homoseksuelle gæster) bar i nærheden af dig. Og ellers så vil vi anbefale dig at surfe lidt rundt på nettet, eller benytte dig af diverse sociale medier.  Der er helt sikkert andre unge i samme situation som dig, som også godt kunne tænke sig en sexpartner. Have tålmodighed, og så skal det nok komme.
Vi håber at du fik svar på dit spørgsmål, og ellers er du meget velkommen til at kontakte os igen - enten her på brevkassen eller på vores chat eller telefonrådgivning. Åbningstiderne er 15-19 på alle hverdage.
Bedste hilsner Sexlinien