Spørgsmål:
Hej, Jeg vil sygt gerne ha mig em veninde hvor jeg kan mødes med hende for at være sexuel sammen, vil ikke have sex vil bare give fx finger og røre hende, og snave osv. Hvad gør jeg, jeg er bare mega træt af at spil pik hele tiden, det er begyndt med at være kedeligt

Svar:
Hej og tusinde tak for dit spørgsmål!
Det er helt forståeligt, at du godt kunne tænke dig at være intim sammen med en pige. De fleste mennesker får på et tidspunkt lyst til at være nøgne og have sex med et andet menneske. Måske en har følelser for, eller måske en de bare godt kan lide, eller synes er lækker.
At møde en person at være intim med, findes der dog ingen direkte opskrift på. Men det er altid en god idé at opsøge steder, hvor der er mulighed for at man kan møde nogle, som man er interesseret I at have sex med. Det kan være en god idé at gøre klart for personen inden, hvad man har lyst til og godt kunne tænke sig, hvis man fornemmer at der er en mulighed for at noget seksuelt kan opstå.
Mange personer vælger at bruge dating-apps, hvor de i deres profil eller søgning kan være mere specifikke omkring hvad de ønsker at finde. Da du er 18 år, har du mulighed for at lave dig sådan en. Her kan du så skrive, at du godt kunne tænke dig en veninde at have noget dejlig sex med, og om der er nogen der har lyst til at skrive, og evt, mødes for at se om kemien er der.
Vi håber at du kunne bruge svaret til noget, og ellers er du meget velkommen til at skrive igen. Du kan også tale med en af vores rådgivere alle hverdage fra 15-19 på telefonnummer: 70 20 22 66. Eller finde os på vores chat inde på hjemmesiden.
Bedste hilsner Sexlinien