Spørgsmål:
Jeg har nogle virkelig... mærkelige kinks? eller hvad man nu kalder det.. Jeg skammer mig ret meget over det og forstår ikke hvorfor jeg har det sådan her.. Problemet er at, når jeg fantasere om nogen jeg synes er attraktiv så er det ikke bare os der har romantisk sex.. Jeg tænder på voldtægt... eller bare noget brutalt, hvor man græder og sådan noget... og det er jo overhovedet ikke lækkert at blive voldtaget men det er det eneste jeg kan fantasere om.. Jeg synes det er vildt lækkert at blive kastet rundt med eller blive skubbet ind i en væg.. voldsomt.. og her er den anden mega mærkelige ting ved mig... Jeg keder mig ret meget i skolen, fordi der er ingen lækre personer her, men nu er jeg begyndt at fantasere om min historie/religion lærer. Jeg ved ikke hvorfor alle mine sex lyster er ulovlige ting like hvad er der galt med mig?! Han er ikke engang min type men alligevel vil jeg gerne have sex med ham og forestiller mig at han invitere mig hjem hos ham, og så putter han nogle stoffer i min drink så jeg bliver skæv og så voldtager han mig... det er fucked up men ærligt.. vil bare høre om der er andre som mig eller noget... eller hvad der skyldtes disse fantasier. jeg har aldrig oplevet seksuel krænkelse men jeg har haft fantasier om det siden jeg var lille.. Jeg føler mig også ret meget ubehagelig tilpas omkring drenge og mænd.. jeg gider ikke at være alene med dem..

Svar:
Hej og tusinde tak for dit spørgsmål!
Først og fremmest, så er der intet at skamme sig over. Tanken er fri, og der er ingen grænser for hvad man kan eller må fantasere om. Hos mange mennesker kan der være en stor forskel på det man fantaserer om, og det som man godt kunne tænke sig at prøve i virkeligheden. Det kan også sagtens være, at man godt kunne tænke sig at afprøve nogle af sine fantasier, men ikke dem alle.
Uanset om du har lyst til at udleve dine fantasier eller ej, så er du i hvert fald langt fra den eneste der fantaserer om voldtægt, brutalt sex og underkastelse. Hos mange bliver det ved en fantasi, men nogle mennesker vælger at udleve fantasierne sammen med en/eller flere partnere, hvor de føler tryghed og tillid. Det kan være at de forinden har aftalt med den/dem de har sex med, hvordan det skal foregå, så det samtidig kan blive en tryg oplevelse, der ikke overskrider ens grænser.
Du skriver at du ikke forstår hvorfor du har de kinks du har. Seksualiteten kan på nogle punkter være lidt af et mysterium, og det er ikke sikkert at der er nogen helt bestemt forklaring på, hvorfor du har de fantasier, som du har. De fleste mennesker vil have perioder i deres liv, hvor de oplever at bestemte tanker og fantasier tænder dem. Det er helt normalt. Men selvfølgelig er det vigtigt og godt at du er opmærksom på dine fantasier. Vil du i virkeligheden gerne have sex med din historie/religionslærer, hvor du bliver skæv og voldtaget? Eller er tanken bare spændende? Ofte kan det være sådan med fantasier, at jo mere usandsynlige de er, jo mere interessante bliver de at forestille sig. Men måske hvis du stod i situationen med din historielærer, så kan der også være en sandsynlighed for, at du ville blive fuld af frygt, fremfor at blive tændt.
Du nævner desuden til sidst, at du føler dig utryg ved at være omkring mænd og drenge. Har du haft ubehagelig oplevelser, finder du dem uinteressante eller noget helt tredje? Det kan helt sikkert skyldes mange ting, men det er svært for os at vurdere og dermed rådgive ordentligt omkring.
Vi tænker derfor, at det kunne være relevant for dig at kontakte os igen, hvor du måske uddyber denne utryghed for mænd lidt mere. Så vil vi nemlig være i bedre stand til at give dig råd og vejledning. Du kan enten skrive her i brevkassen igen, eller kontakte os på vores chat eller telefonrådgivning. Vi har åbent på alle hverdage ml. 15-19. Telefonnummeret er 70 20 22 66.
Venligste hilsner Sexlinien