Spørgsmål:
Er det almindeligt at drenge lissom gerne vil bekræftes når man har været sammen? Jeg har en kæreste, det er min første. Han er rigtig sød, det er slet ikke det. Han vil bare altid gerne bekræftes når han har bollet mig. Han er altid meget stolt over så stiv den var og han vil altid gerne have og vide om det var godt nok. Jeg siger jo altid bare at jeg synes han var dygtig for det synes jeg jo men ved ikke hvad jeg ellers skal sige. Det er svært at finde på noget og engang imellem ville jeg ønske han ville la vær og spørge. For jeg ved ikke hvad jeg ellers skal sige andet end end det var godt og han var dygtig. Vil drenge altid gerne sådan bekræftes når de har bollet en?

Svar:
Hej med dig
- Og mange tak for dit spørgsmål!
Nej, ikke altid på lige den måde din kæreste gerne vil. Det der med, hvad man siger før og efter sex og hvordan man plejer at have sex sammen - det er mega forskelligt. Men det kan være at han tænker på om han kan leve op til alt det han forestiller sig du gerne vil have. Og det kan jo engang imellem handle om alle mulige ting han tror en fyr skal kunne, som du slet ikke tænker på, fordi du bare er i nuet sammen med ham, når I har sex. Det kan være at han har fået nogle idéer om, hvad god sex skal være, som er nogle helt andre end dine idéer. Og måske kan du komme tættere på, hvad det er han prøver at leve op til, ved at snakke åbent med ham om: "hvad synes du god sex er?"
Det er faktisk en nice ting bare at gå og snakke om, når man er faste sexpartnere. På den måde bliver i klogere på hinanden og jeres sex. Det kan jo være at du faktisk bekræfter ham på dine egne måder, men at han ikke selv har turde tro på at du kan lide det han gør.
Vi håber at svaret kan hjælpe dig. Du er velkommen til at kontakte vores rådgivning på chat eller telefon.
Vi har åbent alle hverdage fra kl. 15-19.
Hilsen Sexlinien XX109