Spørgsmål:
Hvad går man når man onanere så meget man ikke længere for orgasmer men man kan ikke holde en pause for at håbe de kommer tilbage fordi man er afhængig selv om, igen, man kan ikke mærke orgasmer

Svar:
Hej med dig
Du spørger, hvad du kan gøre, hvis du ikke kan få orgasmer, fordi du har onaneret meget.
Selvom du skriver, at det er svært at holde en pause, er det korte svar alligvel, at du ikke kan gøre andet end at holde en pause. Når du onanerer ofte, kan din kønsorgan blive mindre følelsom. Følelsomheden vil komme tilbage, men det kræver, at du holder en pause. Det kan være svært at holde pause, når du har vænnet dig til at onanere ofte. Du kan f.eks. prøve at distrahere dig selv ved at dyrke sport, bruge tid på en aktivitet som du holder af eller være sammen med venner.
Vi håber, at det var svar til dit spørgsmål. Ellers er du velkommen til at kontakte os igen på chat eller telefon 70 20 22 66 alle hverdage mellem 15 og 19.
Bh fra Sexlinien, xx134