Spørgsmål:
Jeg ved ikke om jeg kun vil have sex med en pige pga hendes krop eller om jeg også kan lide hende personligt hvad gør jeg

Svar:
Hej med dig,
Tak for dit spørgsmål.
Det kan nogen gange være mega svært at vide med sikkerhed, hvad det er ved en person, der gør at man føler sig tiltrukket af dem. For nogen er det meget vigtigt at man kender et menneske rigtig godt inden man har sex med dem, mens andre sagtens kan nyde at have sex med mennesker de ikke kender ret godt.
Der er som sådan ikke noget i vejen med at have sex med en pige fordi man syns hun er lækker, selvom man ikke helt ved om man kan lide hende personligt. I det tilfælde er det bare meget vigtigt at man er ærlig omkring hvordan man har det, og fortæller hende, at man ikke er interesseret i at være kærester eller lignende, men at man bare gerne vil have sex fordi man synes hun er lækker. Man skal huske, at det ikke er sikkert at pigen har lyst til at være sammen med én, der ikke har lyst til at have en personlig relation bagefter, og det skal man respektere, så man ikke kommer til at såre den anden persons følelser.
Hvis du selv er usikker på om du overhovedet har lyst til at have sex med hende, eller om du ”bare” syns at hun er pæn at kigge på, kan det være at du skal lægge lidt mere arbejde i at lære hende bedre at kende - for eksempel ved at spørge om i skal lave noget sammen - og så finde ud af hen ad vejen, om du stadig er interesseret.
Vi håber at det var svar på dit spørgsmål.
Mange hilsner
Sexlinien