Spørgsmål:
Hej SL jeg er en meget populær pige i min by. Når jeg går rundt med mine veninder kommer der altid nogle drenge der er ældre end mig op til mig og spørg om de må få min snap og synes jeg er dejlig osv. Altså jeg har ikke et problem med det siden jeg altid har været populær, det var på et tidspukt hvor jeg gik sammen med en dreng fra min skole hvor det så førte ud til vi endte med at have sex på skolens toilet. Det første han Aage da vi var færdige var at jeg havde en flot krop med store patter og god røv. Jeg har stadig følser for ham men han har fået dame på men hver gang jeg går forbi ham og hans venner på skolens gang løber den samme dreng op til mig og snakker med mig og det kan ham jeg havde sex med ikke lide og bliver sur men mit problem er at jeg havde sex med ham igen i går. Og drengen er min bedste venindes kæreste skal jeg sige det til hende eller skal jeg bare blive ved med at kneppe hendes kæreste? Fordi vi har god sex.

Svar:
Hej og tak for dit spørgsmål.
Det lyder da dejligt at du får en masse opmærksomhed. Men også til at de drenge er lidt grænseoverskridende, selvom du skriver du synes det er dejligt ovs. Det lyder måske til at den dreng du har haft sex med, ikke er specielt respektfuld over for hverken dig eller din bedste veninde.
Det er meget svært for os at vurdere om du skal sige det til hende eller ej. Men hvis du fortsat gerne vil være veninder med hende, er det nok en god idé at være ærlig over for hende og fortælle hende sandheden. Selvom hun nok kommer til at blive vred og ked af det.
Håber du fik svar på dit spørgsmål. Ellers er du velkommen til at kontakte Sexlinien igen på chat eller telefon 70 20 22 66 alle hverdage mellem 15 og 19.
De bedste hilsner,
Sexlinien