Spørgsmål:
Hej jeg er en pige som gerne vil komem sammen med en dreng han er så sød og har god stil! Jeg vil samtidig også mere med ham end bare kærester.. han virker til at ikke have kysset før men jeg vil gerne snave og have sex med ham- jeg føler det er for tideligt til en seriøst kæreste men samtid så føler jeg at han ville ikke gøre nogen ondt, for han er så sød?? også et andet spørgsmål!! Jeg onanere men jeg kan ikke få mig selv til at få en orgasme men vil sygt gerne hvordan?? Jeg har prøvet elektrisk tandbørste men den virker ikke godt nok.. hjælp!

Svar:
Hej med dig
- Og mange tak for dit spørgsmål!
Hvis du synes han er sød og gerne vil noget med ham, så giver det god mening at bruge mere tid sammen med ham. I kan snakke, skrive eller lave ting sammen. Måske kan det være at han også har lyst til at prøve at kysse og snave. Du kan prøve at spørge ham, om han har prøvet det før, eller om han har tænkt på at prøve det. Og prøv at slikke på dine fingre og giv din klitoris massage med de våde fingre, når du onanerer.
Du kan se mere om onani på sexlinien.dk ved at klikke hér.
Vi håber at svaret kan hjælpe dig. Du er velkommen til at kontakte vores rådgivning på chat eller telefon.
Vi har åbent alle hverdage fra kl. 15-19.
Hilsen Sexlinien XX109