Spørgsmål:
Jeg vil gerne give et blowjob til en jeg godt kan lide. Men det er som om jeg ikke synes han er interesseret. Hvad gør man hvis man gerne vil prøve det?

Svar:
Hej,
Der er ikke et enkelt eller simpelt svar til dit spørgsmål. Hvis ham du gerne vil give et blowjob ikke er interesseret, er der ikke så meget man kan gøre. Det er vigtigt, at begge parter har lyst hvis man skal eksperimentere med sex (herunder oralsex). Du skriver dog, at du ikke synes han virker interesseret, men har du spurgt ham?
Hvis det viser sig, at han ikke har lyst må du respektere det, men det er okay at spørge. Er det specifikt ham du gerne vil give et blowjob, eller er det helt generelt det at give et blowjob du gerne vil prøve? Hvis det er helt generelt, gælder det måske om at finde en anden som du har lyst til at have oralsex med, som også gerne vil have det med dig.
Vi håber du kunne bruge svaret. Ellers er du velkommen til at skrive igen, eller kontakte en rådgiver på telefon eller chat på hverdage mellem kl. 15-19.
Hilsen Sexlinien, xx108.