Spørgsmål:
Hej, Jeg skal begynde med at give min kæreste finger, men jeg ved ikke hvordan, hun siger at hun holder i lang tid og jeg ved ikke hvad og hvordan jeg skal gøre Mvh: en lidt forvirret dreng

Svar:
Hej
Det giver god mening, at du er i tvivl om, hvordan man gør. Det er alle, som ikke har prøvet det før. Man kan give finger på mange forskellige måder, ligesom man kan onanere på mange forskellige måder. Mange kan godt lide at blive rørt i området omkring klitoris. Hvis du er i tvivl om, hvad klitoris er, har vi en god beskrivelse på vores hjemmeside, som du kan læse her. Nogle kan også godt lide at få en eller flere fingre op i skeden. Nogle synes det er rart, når fingeren bevæger sig ind og ud af skeden, andre synes det er rart, hvis fingeren bevæger sig lidt inden i skeden. Ofte fungerer det godt at starte ud med blide bevægelser og berøringer og så undervejs at variere dem i styrke og hastighed. Det er rarest at blive rørt ved klitoris/skeden, hvis man er våd. Mange producerer lubrikation (væske), når de er liderlige/har lyst til sex, men det kan ofte være en god ide også at bruge lidt spyt eller glidecreme. Der er også mange som synes, det er dejligt samtidigt at blive kysset og rørt andre steder på kroppen, f.eks. på brysterne, ballerne eller maven.
Derudover, er det forskelligt hvad folk kan lide, derfor er det bedste råd vi kan give, at du også spørger din kæreste. Du kan spørge inden, om der er nogle særlige måder, hun godt kan lide at blive rørt på. Du kan også spørge undervejs, om det du gør føles rart, om du rører det rigtige sted osv. Det tager tid at lære hinanden kroppe at kende og det bliver ofte lettere og bedre, hvis man giver den anden mulighed for at fortælle hvad hun/han/de har lyst til.
Vi håber, at det var svar på dit spørgsmål, ellers kan du ringe eller chatte med os på alle hverdage mellem kl. 15-19. Telefonnummeret er 70202266
Hilsen Sexlinien, XX101