Spørgsmål:
Hej, jeg er en dreng på 17 år, 18 til januar. Jeg vil virkelig gerne til og have sex, jeg har gerne vil have det de sidste par år, men syntes ik rigtig det virker til piger er interesseret, hvad kan jeg gøre her? Jeg syntes os det er lidt pinligt og sige jeg faktisk ik har prøvet det før, men hverfald jeh vil rigtig gerne til det, men syntes bare ik jeg kan sådan rigtig finde en pige/kæreste hvor man ligesom kan gøre det, har i nogen gode råd til hvordan jeg skal kan kunne komme til at have sex Jeg kan lige så godt være ærlig, jeg onanere rigtig tit, så er os meget ultålmodig, selvom jeg gost ved man ik skal være det for det, men har i nogen gode råd?

Svar:
Hej og tusinde tak for dit spørgsmål!
Det er forståeligt at du godt kunne tænke dig at prøve at have sex, og det skal helt sikkert nok komme. Men tålmodigheden kan selvfølgelig være en svær størrelse. Der findes ikke nogen opskrift på hvordan man finder en at dyrke sex med. Der er så mange ting der spiller en rolle, når det kommer til at møde en person man kan blive intim med. For det første skal kemien være der hos begge parter, for det andet skal der være de rigtige omstændigheder, for det tredje skal begge have lyst på det gældende tidspunkt osv osv.
Så først og fremmest, så vil vores råd nok være at komme ud og møde nogle flere mennesker. Det er helt okay at man måske ikke ønsker at få en kæreste, men så kan man evt. bare sige hvis man skulle nå til et punkt, hvor sex kan blive en realitet , at man ikke leder efter noget seriøst, men mere en hyggelig flirt.
Hvis du har en bestemt interesse, kan du prøve at opsøge steder hvor andre dyrker samme interesse. Eller hvis der er en pige du synes er sød og dejlig, så kan du  starte med at skrive til hende.
Det skal nok komme, og 17 år er ingen alder (selvom det godt kan føles sådan, men mange 17-årige har endnu ikke haft seksuelle oplevelser)
Hvis du ikke fik svar på dit spørgsmål, eller evt. vil stille flere, så er du mere end velkommen til at skrive igen. Du kan også kontakte vores telefon eller chat-rådgivning på alle hverdage ml. 15-19. Telefonnummer 70 20 22 66
Bedste hilsner Sexlinien