Spørgsmål:
1 spørgsmål: Hey jeg er en dreng/fyr, som så er til drenge og jeg undre mig over at hvordan man kan gøre når man skal have sex for første gang med en anden fyr? 2 spøgersmål: er det underligt at jeg er til ældre som er 17/20 og ligt under?

Svar:
Hej med dig!
- Og mange tak for dit spørgsmål.
1. Jamen altmuligt, kun fantasien sætter grænser. I kan måske starte med at nusse og kysse, og se hvor det fører hen. Måske onanere og slikke hinanden. Se hvordan det går og mærk efter, hvis du føler det bliver for meget på et tidspunkt. Du kan også prøve at lede efter inspiration, for eksempel i serien "Sex med P3" på dr.dk.
2. Modne mennesker kan være virkelig tiltrækkende. Deres kroppe er måske lidt mere udvoksede, og deres humor er måske en anden. Det kan være mega lækkert. Det er der mange som synes.
Vi håber at svaret kan hjælpe dig. Du er velkommen til at kontakte vores rådgivning på chat eller telefon.
Vi har åbent alle hverdage fra kl. 15-19.
Hilsen Sexlinien XX109