Spørgsmål:
Hej, Her den anden dag var jeg sammen med en fyr. Hver gang vi har været sammen, er han gået ned på mig, hvilket jeg synes er super rart. Han gad dog også godt, jeg gik ned på ham. Det vil jeg super gerne, da jeg ved hvor rart det er for mig, når han gør det på mig. Problemet er bare, at det sætter gang i bræk-refleks ved mig, så jeg har svært ved at gøre det. Var nødt til at stoppe, da vi forsøgte, da jeg blev ved med at få det dårligt. Har I nogen tricks til, hvordan jeg kan stoppe bræk-refleks?

Svar:
Hej med dig
Du får brækrefleks, fordi hans pik rører ved dine mandler eller bagdelen af din hals. Det er en kropslig automatisk reaktion, og du kan forhindre refleksen ved ikke at få hans pik så dybt i halsen. Faktisk er pikhovedet den mest følsomme del af pikken, så du behøver ikke at få hele pikken i din mund for at give ham en god oplevelse.
Alligvel kan det være rart for nogle drenge at få stimuleret hele pikken. Så hvis du vil stimulere hele hans pik, kan du buge hænderne, mens du giver ham et blowjob.
Du kan også læse mere om blowjobs her.
Vi håber, du fik svar på dit spørgsmål. Ellers er du velkommen til at kontakte Sexlinien igen på chat eller telefon 70 20 22 66 alle hverdage mellem 15 og 19.
De bedste hilsner, xx134