Spørgsmål:
hvordan får jeg sex for første gang jeg er en dreng på 15 som i et stykke tid har været interesseret i at miste min mødom hvordan kan det lykkes for mig?

Svar:
Hej med dig, og tusinde mange tak for dit spørgsmål!
Du bliver muligvis lidt skuffet over vores svar - for vi kan faktisk ikke give dig et præcis svar på, hvordan du får sex for første gang. Vi kan dog fortælle dig, at de fleste 15-årige stadig ikke har haft sex endnu, så du er absolut langt fra den eneste 15-årige der endnu ikke har haft sex.
Har du tænkt over hvad din motivation for at have sex er? Er du nysgerrig? Har du vildt meget lyst? Føler du dig presset, fordi andre taler om at de har prøvet det?
Hvis du stadig går i folkeskole, kan det være at du bare ikke har mødt en endnu, hvor I begge har haft et ønske om at have sex med hinanden. For at møde nye mennesker, skal man ofte opsøge nye fællesskaber. Måske trænger du til at møde nogle nye mennesker?
Vores bedste råd er faktisk, at du kan forsøge at væbne dig med tålmodighed, og tro på at det nok skal lykkedes en dag.
De bedste hilsener Sexlinien
Ps. har du flere spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte os igen. Enten her på brevkassen, eller i på vores chat eller telefonrådgivning.