Spørgsmål:
Hej min kæreste vil sluge min sperm hele tiden. Nogle gange 2 gange om dagen eller bare hverdag. Hun mener det godt for hendes hud ? Kan det passe

Svar:
Hej og mange tak for dit spørgsmål! :)
Det er sandt nok at sæd kan indholde nogle stoffer, som nogle mener er gode for huden, f.eks. mineraler som calcium og kalium, og c-vitamin, som også er en antioxidant, som nogle hudeksperter vil mene kan være med til at forebygge rynker. Måske er det det din kæreste henviser til.
Vi håber du fik svar på dit spørgsmål, og ellers er du meget velkommen til at skrive igen. Du kan også altid få fat på en rådgiver enten via chat eller telefon på alle hverdage mellem kl. 15 og 19 på telefon; 70 20 22 66.
Bedste hilsener Sexlinien
Dreng/Mand på _ år