Spørgsmål:
Jeg er blevet opereret for forhudsforsnævring for lidt over 6 uger siden, det er vokset sammen, men det gør stadig lidt ondt, og føles bare ubehageligt, er heller ikke så liderlig, og lysten til sex er næsten væk efter operationen. Har prøvet onani et par gange men uden held, den når at blive stiv i 20 sekunder hvor jeg er liderlig, og så bliver den slatten igen og jeg mister lysten, har ikke fået en orgasme endnu, og er ved at blive lidt nærvøs. Det er også stadig ekstremt følsomt på pikhovedet, og det er mega ubehageligt at rør det. Hvad skal jeg gøre, give det tid? Søge læge? eller bare prøve lidt mere?

Svar:
Hej med dig.
Det er super godt, at du skriver herind! Vi bliver lidt bekymrede, for det du fortæller, og derfor skal du tage til din læge. Lægen kan bedre tage en snak med dig, kigge på hvordan dit pikhovede ser ud og vurdere hvordan det går. Det er ikke meningen, at det skal være ubehageligt at røre ved pikhovedet, men der er heldigvis massere af løsninger, som lægen skal hjælpe dig med at finde rundt i. Hvis du syntes, det er pinligt eller svært at snakke om, så kan du tage det her brev med til lægen. Du skal også fortælle lægen om dine problemer med at holde pikken stiv. Det kan være, at du skal have en særlig creme at smøre på mens du laver nogle øvelser, det kan være, at det bare skal have ro - eller måske er løsningen en helt tredje. Men pointen er, at der er en læge, som skal se på dig og vurdere det. Det også rart for dig at vide, hvornår du kan forvente at kunne onanere og få orgasme som du plejer. Det skal lægen oplyse dig om.
Vi håber, at det var svar på dit spørgsmål. Du er meget velkommen til at skrive igen på chatten eller ringe til os på telefon 70202266. Vi har åbent alle hverdage fra kl. 15-19.
Venlig hilsen
Sexlinien, XX131
Dreng/Mand på _ år